אודות

אודות החברה

סנטרפוינט נבנתה מהרגע הראשון כמערכת לניהול מוקד מרכזית – במטרה לספק למוקדים טלפוניים מערכת אחת שתוכל לספק את כל הנדרש לניהול חכם של מוקד.

סנטרפוינט מאפשרת לנציגים לנהל את כל תהליכי ההתחברות, שיחה, רישום, הזמנה, וחזרות ללקוחות במערכת אחת מרכזית.

סנטרפוינט נותנת לראשי הצוותים \ אחמש”ים \ ומנהלים תמונה ברורה של מצב המוקד, להאזין לשיחות בזמן אמת, למצוא הקלטות לפי נציג \ לקוח \ מכירות.

באותו מסך זמן אמת ניתן לראות את כמות השיחות, זמן הפסקה וכן כמות מכירות לפי נציג או צוות. אין צורך לעבור בין מספר מערכות שונות.

 

למנהלי המוקד סנטרפוינט מאפשרת להפיק ולהציג דוחות מכל סוג בצורה קלה וידידותית

 

מערכת ניהול מוקד – תכונות מתקדמות:

  • מערכת אחת המנהלת את כלל המוקד – נציגים, הפסקות, לקוחות והזמנות
  • מנגנון אוטומטי לקליטת לידים ממיילים
  • מנגנון ייבוא משוכלל ומהיר עם בדיקת כפילויות לפי כל מספרי הטלפון
  • ממשק דוחות גמיש
  • מסך זמן אמת המשלב את מצב השיחה ואת כמות המכירות במסך אחד
  • הקפצת פרטי לקוח בשיחה נכנסת
  • מודול חייגן אוטומטי Predictive
  • ממשק web מלא, ללא שום התקנה
  • אחזור הקלטה לפי לקוח \ נציג \ צוות
  • יצירת קמפיינים על ידי סינונים מורכבים
  • הגבלת קמפיין לפי לוח שעות שבועי
  • הקצאת נציגים למספר קמפיינים שונים
  • נסיונות חוזרים לפי הגדרה מראש
  • תוסף Click2Call לדפדפן כרום
  • ועוד

 

המערכת פותחה ונתמכת על ידי חברת ZYX Tech LTD, לחברה מגוון לקוחות, עם מוקדים מהגדולים באר