מדריכים

סנטרפוינט - ניהול מוקד טלפוני > תמיכה > אזור ניהול – סוגי פרויקטים
אזור ניהול – סוגי פרויקטים

בסנטרפוינט ישנם מספר סוגי פרויקטים

  • פנימי – רגיל
    זהו סוג הפרויקט ברירת המחדל – משמש לביצוע שיחות יוצאות.
    נציג מתחבר למערכת, עובר למסך שיחות יוצאות, ומיד מקבל על המסך את איש הקשר הבא איתו צריך הנציג לדבר.
    בחירת איש הקשר מתבצעת בהתבסס על לוגיקה פנימית שתפורט במאמר נפרד.
  • חיצוני
    בסוג פרויקט זה – סנטרפוינט משמשת רק לרישום שיחות והקלטות וכן נתוני המשמרת של הנציגים, ניהול הרשומות ורישום תוכן השיחה מתבצע במערכת חיצונית ללא סנכרון לסנטרפוינט. לנציג מופיעה תיבת טקסט לביצוע חיוג, ממשק ההפסקות, ויציאה מהמערכת.
  • שיחות נכנסות
    פרויקט המיועד בעיקר לקבלת שיחות נכנסות.
    נציג מתחבר למערכת, נכנס לתור, ומקבל שיחה לפי הגדרות התור במרכזיה.
  • חייגן אוטומטי
    פרויקט מסוג זה מבצע את החיוגים באמצעות חייגן Predictive.
    ברגע שהנציג הראשון נכנס לתור – סנטרפוינט מתחילה לחייג לאנשי הקשר שבקמפיין ובוחנת את אחוז המענה בכל שניה. לפי אחוז המענה וכמות הנציגים שממתינים לשיחה החייגן מבצע יותר חיוגים. מיד כשלקוח עונה הוא משויך לנציג פנוי שמקבל שיחה חיה בלי לבזבז זמן על חיוגים מיותרים.

כדי לבחור את סוג הפרויקט

בהקמת פרויקט חדש או בעריכת פרויקט קיים תחת הגדרות כלליות – ניתן לשנות את סוג הפרויקט